Sunday 3 February 2013

pat pat siku lipat

hai.
(terasa semakin gedik rancak mengupdate belog ini.)


"pat pat siku lipat. sapa cepat dia dapat"

okay. itu tiba-tiba. saja. over. :D


semalam...while sedang lukis-lukis untuk previous entry, aku sebuk la kongsi mongsi that doodle's progression.. hee.

dari awal.. sampai lah siap..

lepas tu... eh, ni bukan nak cakap 'masuk bakul angkat sendiri' tahu?tahu?
muncul lah seperti yang tertera di bawah..
 
ehee~
okay. dia tak maksudkan seperti yang aku maksudkan.. :P

and..
tiba-tiba..
muncul lah hamba Allah sorang ni..

 

masa tu dia pakai gambar 'avril'
 me: manalah aku tahu nak lukis avril nih.
(ni die tukar gamba lain pula)

tiba-tiba..
selamba je dia tukar gambar dia..
cakap tak boleh.
selamba je lagi dia cakap, tekap kat lappy..
what? >_<

n yes. aku tekap betul2.. 
NAH!!!

jujur. aku tekap dari lappy ni :D

dah sekian kay,, tu jelah yang aku mampu lukes... :p

 1..

2...

3..

eh,tak habes lagi? haha..

ini dia.. tengok-tengok lah..


jarang la aku lukes2 orang. dok gheti! :P

 





 
*yay,, xsabarnya nak dapat upah :D ..LOL.*

farahizzati67
 ($_$)

4 comments:

  1. nakk jugak.. XD. cantik betey doodlenya penuh keikhlasan. jap masa buat ni farah iklas tak. kekekek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... XD thank you :P
      aish,, ikhlas itu Allah je yang tahu.. eheee~~

      Delete