Sunday 25 November 2012

eksperimentasi wajah.

assalamualaikum.

*malu*

dah lama che' tak mai post sini.

*tunduk maaf dekat farah*

sorry farah.

***

okeh, aku sebenarnye saje singgah.
konon konon nak bagi meriah.
hehe.

nak bagitahu,
dalam dua hari ni,
aku cuba cuba maen lukis lukis,
teknik baru.

teknik mirror.

lukis sebelah kiri, kanan automatik jadik same.
lukis sebelah kanan, kiri automatik jadi same.

ni ade sepuluh wajah yang aku cuba,
EKSPERIMENTASI

ngeh, ngeh.

kalau tak lawa, maaf.
saya budak baru belajar.

silalah jenguk jenguk ye.











yang last tu konon konon muke aku.
haha.

by the way,
semua lukisan di atas aku lukis gune mouse atau dalam bahasa melayunya, tetikus.

hingga jumpa lagi.
...

aliyo
251112

1 comment:

  1. --true story--
    dia (Ali) bgtau nak post ngarut ngarut.
    n i said "biasa, yg ngarut ngarut ni ohsem"
    --yes! saya betul!--
    btw,semua lawa..
    tapi sirius berkenan kat no 2 n no 7 .
    (feveret number!)
    *semua tabik!*- farahizzati.

    ReplyDelete