Saturday, 12 May 2012

tampal hati

orang kata
move on
jalan kedepan teruskan hidup.
kalau nak lupa yang dulu.
cuba cari pengganti.
kalau paling bagus hidup sorang sorang.

aku kata
lupa yang dulu pun susah.
cari pengganti lagi susah.
hidup sorang sorang memang payah.

tapi sejujurnya.
aku tahu ilmu manusia x tercapai ilmu Allah.

hati ni Allah yang pegang.


entah kenape dua tiga harini aku rase laen macam.
pertama kali aku minat.
yang sangat minat.
minat yang jauh.
dari jauh.

aku x letak harap yang tinggi.
sebab aku x mampu.
jujur x mampu.

sekadar minat kosong.
tapi berisi.

dari jauh aku sempat rakam dalam kotak otak aku.
sempat conteng conteng.
wajah semalam yang aku minat.

aliyo
12512

5 comments:

  1. serahkan semuanya pada Allah..
    nak lupa org yg kita syg memg susah..tp insyaAllah..hari2 minx doa kat Allah supaya ditabahkan hati utk melupakan org yg kita plg syg tu...time will heals all wounds..n just positiv thinkg..mayb Allah dah sediakan jdoh yg terbaik for us.insyaAllah..

    ReplyDelete
  2. n just think positve *

    ReplyDelete
  3. artwork ini sangat chantek.
    mmg berseni la.:')

    and cerita belakang dia,
    may Allah always guide us..
    apa-apa hal,Allah comes 1st k..

    -->“Ya Tuhan yang membolak balikkan hati! Teguhkanlah hatiku atas agama-Mu.”
    amin.

    -farahizzati

    ReplyDelete