Thursday 26 April 2012

50% :')

nak kongsi mongsi(0041)..


nampak farah&dyra?
both of us yang lukis gambar ini..
during "teknik menjawap soalan kimia" =_=".
during my matriculation.year 2009 kot.
actually tak plan LANGSUNG nak lukis ini gambar..:')

dyra start dengan ink kaler biru..
then,
saya pusingkan kertas soalan kimia itu.
dari dahi ke hidung,bibir,rahang n leher.
dyra alter bibir this lady.
saya tambah mata & that tears..:')

while she doing her part, saya fokus wo dengan teknik menjawap paper kimia..haha..
lecturer ronda. kertas terbalik.
student belakang tegur. "fuyoh"- eh,dia fokus yang mana 1?lol.

ada banyak.
ini paling kami sayang.:')

nobackgroundmusicbecauseinilaptopayahsaya:D









4 comments:

  1. saya nak cerita pengalaman pahit saya...ada sorang kawan saya ni lukis nama saya dan kawan saya...sangat cantikk maaa.tetapi musnah gara2 kebakaran di sebuah cc ...manyakk sedihhhh...apa pun ta bolehhhhh punnnn :'(

    ReplyDelete
  2. ehhh saya nak berkenalan dgn itu dyra..boleh tak...?wakakkaaa

    ReplyDelete
  3. kasihan kat kawan awak tu..
    akhirnya,apa jadi?

    ReplyDelete
  4. kawan saya yg lukeh tu menangis2 bawah bantal....(ok tipu jer)

    ReplyDelete