Thursday 9 August 2012

project emosi.

salam sejahtera.
assalamualaikum.

alhamdulillah, 
kalau kau orang islam,
kau dan aku kita sama sama dah masuk tahap ketiga ramadhan.
sepuluh terakhir.
moga sama sama kita dapat kumpul amalan banyak banyak.
ameen.

***

kembali tajuk asal.
PROJECT EMOSI

tajuk pun dah emo.
haih,

selaras dengan emosi aku.
aku dedikasikan dalam bentuk painting.
conteng conteng
apa yang ada dalam benak aku, aku lukis.
apa yang ada dalam hati aku, aku lukis.
apa aku rasa, aku lukis.

mulut aku dah x tahu nak kata.
biar lukisan lukisan ni yang cerita.


itu dari jauh.
ini dari dekat.




aku harap lukisan lukisan aku pandai bercerita.

ada umur panjang kita jumpa lagi.
insyaAllah.

apa apa pun aku minta maaf pada semua.

***
#7/8/2012
kalau nak diikutkan, genap dua tahun.
tetapi x sampai.

aliyo
090812

9 comments:

  1. mmg coolio gle portrait n gamba hati hancur tuh. mungkin ali jugak dapat komen sket mine? cumanya, takde la sebagus ali's rasanya. sebab sketch sketch bodoh je. mahu kritik? kalau mahu, reply sini boleh? kalau tak mahu tak apa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cha'a!! tq, cepatt cepat cepaattt tunjuk. sila sila. nak tengok. i bet urs are more awesome. pleaseee nak tengok.

      aliyo

      Delete
    2. nak tengok jugakkkkkkkkk...ok.farah menyibuk.ha ha.

      farahizzati.

      Delete
    3. aww man... bru pasan dh reply.. ish, just random sketches.. ermm.. nk tunjuk katne ek? bukak my blog? tapi tunggu jap ehh nnti i'll give u guys the link. u r welcome too, farah ;)

      jap ehhh~~

      Delete
    4. http://sepatulama.blogspot.com/2012/08/my-personal-doctor.html

      guys guys! itu dy link nya~ if rajin, komen lah ye. nk mntk kritik detail2 sket dr pakar2 art kt sini.. boleh? ;)

      Delete
    5. fuh. sampai pakar2 tuh..:D
      pakar je maybe ok. ali.
      haha.

      farahizzati

      Delete
  2. thumbs up!!
    kalau suruh pilih,, yg ke-3 is cool!suka yang tu.
    (apesal ai suke pisau je nih?) =_="..

    and. suke la combination kaler tu.
    ok. insyaAllah,mesej sampai.

    farahizzati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makcik!! jangan maen pisau, pegi buat agar agar banyak banyak, nnt post kat uia sikit. n pleaseee buat agar agar bentuk naruto utk saya.

      terima kaseh daun keladi. anda lagi hebat dari saya.

      aliyo

      Delete
    2. haha.
      tunggu depan gate taw nnti. haha.
      naruto? mne la nk dapat acuan tu.. haha.

      farah xreti okay nk buat mcm atas tu. so.u lg hebat. neway,tq.

      Delete